Anunţ privind continuarea procesului de elaborare a proiectului Hotărârii Guvernului cu privire la aprobarea Regulamentului privind organizarea și funcționarea Sistemului Informațional Automatizat „Registrul procedurilor de executare”
Ministerul Justiţiei anunţă continuarea procesului de elaborare a proiectului Hotărârii Guvernului cu privire la aprobarea Regulamentului privind organizarea și funcționarea Sistemului Informațional Automatizat „Registrul procedurilor de executare", în vederea executării prevederilor art. II alin. (1) lit. a) din Legea nr. 86/2016 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 113 din 17 iunie 2010 privind executorii judecătoreşti.
Proiectul actului normativ urmează să prevadă modul de organizare/funcționare și conținutul informațional al Sistemului Informațional Automatizat „Registrul procedurilor de executare" - soluție informatică a cărei elaborare este prevăzută de art. 8 lit. f) din Legea nr. 113/2010 privind executorii judecătorești și a cărei scop primordial este de a asigura o evidență electronică a tuturor documentelor executorii aflate în lucru la un executor judecătoresc. În cadrul proiectului urmează a fi reglementat modul de ținere al acestui sistem informatic, drepturile de acces la sistem, securitatea și integritatea informației din sistem, modul de înregistrare a dosarelor electronice pentru fiecare procedură de executare.
În vederea eficientizării procesului de elaborare și definitivare a proiectului Hotărârii Guvernului, solicităm respectuos implicarea activă a tuturor subiecților interesați prin prezentarea propunerilor în acest sens.
Propunerile urmează a fi transmise pînă la data de 26 aprilie 2019, în format electronic, la adresa: ion.glavan@justice.gov.md.
Persoana de contact: Ion Glavan, consultant superior, Direcția elaborare acte normative, tel: (022) 201405.