Prima / Posturi vacante/ Voluntariat / Anunț - Concurs » Ministerul Justiției anunță că funcția de secretar administrativ superior în Secția managementul documentelor imprimare
Ministerul Justiției anunță că funcția de secretar administrativ superior în Secția managementul documentelor
26.09.2019    

Ministerul Justiției anunță că funcția de secretar administrativ superior în Secția managementul documentelor este vacantă
(post de deservire tehnică ce asigură funcționarea autorității publice)


I. Sarcinile de bază ale postului:
1. Asigurarea înregistrării petițiilor parvenite de la persoanele fizice;
2. Înregistrarea cetățenilor în audiență la conducerea Ministerului;
3. Monitorizarea executării în termen a petițiilor.
II. Cerințe:
- Studii superioare sau medii de specialitate, preferabil în domeniul dreptului;
- Cunoaşterea limbii de stat;
- Cunoştinţe de operare la calculator (MS Office).

III. Persoanele interesate urmează să depună personal/prin poştă/prin e-mail următoarele acte:

- CV;
- copia buletinului de identitate;
- copia diplomei de studii şi a suplimentului la diplomă.

IV. Termenul de depunere a actelor - 11 octombrie 2019, ora 17:00.
- telefon de contact: 022-201404;
- e-mail: natalia.graur@justice.gov.md
- adresa poştală: mun. Chişinău, str. 31 August 1989, nr. 82, biroul nr. 107;
- persoana de contact: Graur Natalia, șef Serviciu resurse umane și probleme speciale.

 

 
Plasează în:   google Delicious Digg Yahoo Facebook Twitter Netvibes linkedin
 

   

   

Elaborarea acestei pagini web a avut loc cu susţinerea financiară a PROGRAMULUI COMUN AL UNIUNII EUROPENE ŞI AL CONSILIULUI EUROPEI "SUSŢINEREA DEMOCRAŢIEI ÎN REPUBLICA MOLDOVA"
sus
Harta
Contact
Tel.: (+373 22) 23 33 40
Fax: (+373 22) 23 47 97
Vizitatori total: 7289625     Soluție
 
Servicii
Close