Prima / Posturi vacante/ Voluntariat / Anunț - Concurs » Ministerul Justiției anunță despre vacanța funcției de secretar administrativ superior în Secția managementul documentelor (termen limită 28 februarie 2020). imprimare
Ministerul Justiției anunță despre vacanța funcției de secretar administrativ superior în Secția managementul documentelor (termen limită 28 februarie 2020).
13.02.2020    

 

I. Sarcinile de bază ale postului:

1.      Înregistrarea corespondenței de ieșire în Registrul electronic de evidență a documentelor;

2.      Întocmirea borderoului de evidență a corespondenței expediate.

 

II. Cerințe:

-   Studii superioare sau medii de specialitate sau liceale;

-   Cunoașterea limbii de stat;

-   Cunoștințe de operare la calculator.

 

III.  Nivelul de salarizare: Salariul postului de deservire tehnică, potrivit Legii nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar, este constituit din:

-         salariul de bază în mărime de 3160 lei (corespunzător treptei I de salarizare);

-         sporul pentru performanța.

 

IV.  Persoanele interesate urmează să depună personal/prin poştă/prin e-mail următoarele acte:

-         CV;

-         copia buletinului de identitate;

-         copia diplomei de studii.

 

V. Termenul de depunere a actelor –   28 februarie 2020.

-         telefon de contact: 022-201404;

-         e-mail:  natalia.graur@justice.gov.md

-         adresa poştală: mun. Chişinău, str. 31 August 1989, nr. 82,  biroul nr. 107;

-         persoana de contact: Graur Natalia, șef Serviciu resurse umane și probleme speciale.

                                               

 
Plasează în:   google Delicious Digg Yahoo Facebook Twitter Netvibes linkedin
 

   

   

Elaborarea acestei pagini web a avut loc cu susţinerea financiară a PROGRAMULUI COMUN AL UNIUNII EUROPENE ŞI AL CONSILIULUI EUROPEI "SUSŢINEREA DEMOCRAŢIEI ÎN REPUBLICA MOLDOVA"
sus
Harta
Contact
Tel.: (+373 22) 23 33 40
Fax: (+373 22) 23 47 97
Vizitatori total: 7899293     Soluție
 
Servicii
Close