print
Anunț privind organizarea și desfășurarea evaluării ordinare a activității și performanțelor experților judiciari
02.05.2018

Potrivit pct. 17 alin. (3) din Regulamentul privind activitatea Comisiei de calificare și evaluare a experților judiciari, aprobat prin Hotărârea Guvernului Nr. 1411 din 27.12.2016, Ministerul Justiției anunță organizarea și desfășurarea evaluării activităţii şi performanţelor experților judiciari. 

În vederea admiterii la evaluare, experții judiciari vor depune următoarele acte:  

a)     Cererea privind admiterea la evaluarea ordinară a activității și performanțelor expertului judiciar (în care să fie indicate specialitățile și gradul de calificare pentru care solicită evaluarea și datele de contact); 

b)    Copia buletinului de identitate; 

c)     sursele de verificare corespondente fiecărui criteriu de evaluare a performanţelor expertului judiciar (potrivit Anexei nr. 1 la Regulamentul privind procedura și criteriile de evaluare a performanţelor expertului judiciar şi modul de acordare a gradelor de calificare).

Actele de referință urmează a fi depuse la Ministerul Justiţiei, adresa: mun. Chişinău, str. 31 August 1989, nr. 82, bir. 103 până la data de 21 mai 2018 inclusiv.

Desfășurarea evaluării activităţii şi performanţelor experților judiciari va avea loc în incinta Ministerului Justiției, str. 31 August 1989, nr. 82, începând cu ora 09:00, sala 227, la data de 29.05.2018.

Persoană de contact: Sîci - Borodin Olesea

Telefon: (022) 20-14-47

Tel (+373 22) 23 33 40
Fax (+373 22) 23 47 97
Copyright © 2019 Ministerul Justiţiei al Republicii Moldova - Toate drepturile sunt rezervate.